Nuffnang

Thursday, January 3, 2013

1 malaysia

assalamualaikum..

Today was second day in 2013. fuhh... laju giler masa berlari.
Semalam ade dua orang jiran aku nih (baru darjah 4 kot) datang umah ingat nak tanya apa. Rupanya nak tanya soalan Bahasa Malaysia. Kau tau tak ape maknannya perkataan seerti?? huhuhu. Kau tengok  je soalan dajah 4 tapi dia punya tahap  IQ level tu high gilerrr. 

kau tau tak perkataan seerti bagi kempen? menghargai? dan ape lagi lupa dah aku...
disebabkan dunia dah canggih manggih sekarang, aku pun try la gooooogle!
entah pape la yang kuar. buat pening aku je. hihihihi -,-

Aku ni nasib baik je spm dulu dapat A1 bahasa malaysia. hehe =)

Last last adik aku bagi idea suruh tanya bapak sedara dia yang keje cikgu tu....
hahah. malu je kat budak. harap blajar je tinggi. benda simple pon tak boley pikir. Ape la...
kasi Booooo sama aku....!!! hakhakhak =P



nota kaki : 
azam baru oke. nak update blog selalu. hahaha.jumpa lagi
# currently watching korean drama - Love Story in Harvard. saranghae =D

No comments: